Travian 4 Ever
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Travian 4 Ever

This is the alliance forum for the Travian alliance known as ”Travian 4 Ever” also known as ”T4E”
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ansøgning - Veneratio

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Veneratio
Lurer
Lurer



Antal indlæg : 1
Tilmeldt : 14/01/08

Ansøgning - Veneratio Empty
IndlægEmne: Ansøgning - Veneratio   Ansøgning - Veneratio Icon_minitimeMan Jan 14, 2008 3:44 pm

Hej, jeg kunne rigtig godt tænke mig at komme med i Travian4ever.

Jeg er en erfaren spiller fra speed hvor jeg spiller B.O.B
Det eneste jeg ikke har stiftet bekendtskab med er slutspillet.
Har aldrig spillet en server helt ud, men det er der jo også lang tid til her på Server 1.

Indbyggertallet fortæller kun hvor mange jernminer man har bygget i starten. På under en time kan man stige 1000 i rang, og jeg synes derfor at det er urelevant hvor mange indbyggere man har.

Synes til gengæld at råstofproduktionen er det vigtigste, for så er man sikker på at overhale "jernmine spillerne".

Tømmer: 50/timen
Ler: 54/timen
Jern: 41/timen
Korn: 32/timen
Jeg har pt. 36 indbyggere skal det lige siges. Men det er mest for bare at bevise at hvis man prioriterer sine resourcer rigtig, kan man få en høj råstof produktion og et lavt kornforbrug på ingen tid.

Vil også tilføje at jeg startede 5 timer efter server start, men det har ikke den store betydning.

Mit in-game navn er selvfølgelig Veneratio.
Jeg fylder 15 til Marts, og går i 8. klasse, hvilket giver mig en hel del fritid.

Har ikke bygget ambassade endnu, men giv mig lige et prej så bygger jeg en.

Desuden er Hermannsen min irl ven.


Venlig Hilsen
Veneratio

Note: Når man tilmelder sig her på forum har man fri adgang til alt.. også selvom man ikke er med i T4E
Gør det muligt at skrive ansøgninger uden at skulle registrere sig, og kræv admin aktivering Wink
Tilbage til toppen Go down
strong_jacob
Redaktør
Redaktør



Antal indlæg : 49
Tilmeldt : 13/01/08

Ansøgning - Veneratio Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning - Veneratio   Ansøgning - Veneratio Icon_minitimeMan Jan 14, 2008 4:14 pm

det ved vi, vil du med i T4E-VI vi har brug for nogle Very Happy og der er ikke så meget plads i T4E.. en lidt lang venteliste tror jeg Very Happy og sikmand har ikke fået ambassade mere end i trin 5 Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Avendale
Admin
Admin
Avendale


Antal indlæg : 86
Tilmeldt : 13/01/08
Alder : 44

Ansøgning - Veneratio Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning - Veneratio   Ansøgning - Veneratio Icon_minitimeMan Jan 14, 2008 5:01 pm

ansøgning godkendt. velkommen til!
Tilbage til toppen Go down
strong_jacob
Redaktør
Redaktør



Antal indlæg : 49
Tilmeldt : 13/01/08

Ansøgning - Veneratio Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning - Veneratio   Ansøgning - Veneratio Icon_minitimeMan Jan 14, 2008 5:02 pm

hehe Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ansøgning - Veneratio Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning - Veneratio   Ansøgning - Veneratio Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ansøgning - Veneratio
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Travian 4 Ever :: Våbenskjold :: Ansøgninger-
Gå til: